نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

روز تولد نیلی

1394/2/14 18:57
نویسنده : مامان تو
1,997 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  دختر کوچولوها 

سلام نیک آفرین 

سلام نیلی 

خداروشکر که من دوباره مادر شدم ... مادر یه دختر کوچولو که همین چند روز پیش به دنیا رسید ... مادرِ  نیلی  .   مادر بودن یکی از بهترین حس های دنیاست ... انگار فقط و فقط در انحصار خودته ... انگار اسم خودته ... انگار هدف زندگیته تا یه عمر ...تا دنیا دنیاست .

دختر کوچولوی من ... عروسک من ... من شادی ام ، مادر تو از الان تا همیشه. از همون روز آفتابی بهاری که تو به دنیا رسیدی تا ... تا ... غروبی که دیگر نباشم. دلم برات تنگ شده بود نیلی ... دلم برای صدات و چهره ات تنگ شده بود با اینکه هرگزندیده بودمت. دلم برای دوران که توی دلم بودی تنگ میشه ... برای تکون های گاه به گاهت که من هم هستم. 

و اما تو نیک آفرین ... مامان فدای حس حسادت مظلومانت بشه که حتی اسمش رو هم نمی دونی.  مامان فدای سر در گمی تو بشه ... این حس تو که مخلوطی از دوست داشتن و حسادته بالاخره به عشق تبدیل میشه دخترم ... ! خواهر داشتن خیلی خوبه نیک آفرین ... و تو بزودی اینو درک میکنی ... بهت قول میدم.

دلم می خواد بیشتر براتون بنویسم ... از این هوای بهاری ... از این حس و حال مقدسی که توی خونه ی ما جاریه ... از حال خودم که گاهی ناخواسته اشک میریزم ... بی هیچ حرفی ... بهونه ای ... مثل غروبهای جمعه ی بچگی هام ... که دلم می گرفت و منتظر اومدن یه قاصدک میشدم ... هیچ وقت سر موقع نمی اومد ولی وقتی هم که می اومد همه ی آرزوهامو بهش می گفتم ... بعد فوتش می کردم ... و اون دور میشد ... راستی مدتهاست که قاصدک ندیدم ... مدتهاست آرزو نکردم ... شاید مدتهاست که خدا بامن مهربون تر از قبله ... دختر کوچولوها ! 

و زندگی یعنی همین!

پسندها (4)

نظرات (6)

samira
22 اردیبهشت 94 14:52
سلام عزیزم مباااارکه ...........امیدوارم که دخترای گلتون همیشه سالم باشند
سایروز
29 اردیبهشت 94 8:07
وایییییییییییییییییییییی من فدای مخملت جیگر...........چه زود گذشت.البته برای ما.سختی این 9ماه انشالله مثه 13بدر از تنت بیرون بره شادی جون.خداروشکر سالمه دختر کوچولوت.نیک آفرین رو از طرف من ببوس.حواست بهش باشه
یاسی
29 اردیبهشت 94 17:10
مبارک باشه تولد نیلی خیلی اسم قشنگی انتخاب کردی نیک آفرین و نیلی رو ببوس
نازنین
6 خرداد 94 10:27
شادی جون مدتهاست وبلگتو میخونم.خیلی خوشحالم دوباره دختردارشدی خوشبحالت.انشالله ردزهای خوبی پیش روتون باشه
مامان و بابا
8 خرداد 94 14:26
سلام سلام نی نی جون چطوره حال شما؟؟؟ به وبلاگم سر بزن کد منو پیامک بزن تو مسابقه شرکت کردم مامانم کلی زحمت کشیده دکورشو چیده 169عدد شانس منه بفرست به 1000891010 ممنونم خیلی زیاد
سایروز
11 خرداد 94 12:46
شادی به مخملم رای بده. 138رو به1000891010بفرس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد