نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دخترانه ها

داستان تولد دخترها

1395/2/29 16:11
نویسنده : مامان تو
1,049 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولو ها

مامان داره براتون می نویسه ... یه دختر کوچولو از یه دنیای دیگه ... سلامش رو بپذیرید  و اونو با خودتون همبازی بدونید ... مامان خیلی بازی های قشنگ بلده ... خیلی داستان های زیبا ... مامان حتی بلده از بلندترین کابینت آشپزخونه براتون آب نبات بیاره و وقتی حوصله تون سر رفت شما رو به پارک ببره ... مامان همه شیرهای دنیا رو خورده و قدش خیلی بلند شده ... اون قد که حتی شما رو دوتایی بغل می کنه و اصلا خسته نمیشه ... مامان خیلی بزرگه اما حیف ... حیف که قلبش اندازه ی یه سر سوزنه ... کوچیک و کوچیکه و هی تند تند دلش برای شما ها تنگ میشه ... با اینکه همیشه پیشش هستین! بعدها که بزرگ شدن کمتر این مدل دلتنگی می بینین دخترا.

از اینها که بگذریم ... من اومدم که از جشن تولدتون براتون عکس بزارم...از داستان خوابی بگم که باعث به دنیا اومدن شما شد ... از دختر کوچولویی که لای درخت ها و می چرخید و می خندید و امروز نیک آفرین سه ساله شده و دختر صورتی پوشی که نیلی نام گرفت. خدارو شکر که شما هستین وگرنه کی من باید مادر می شد ... کی باید اینهمه دوست می داشتم ... اینهمه عاشق می شدم. شاید تا حالا کار خاصی براتون انجام نداده باشم ... شاید اون قدر که باید مادر خوبی نبودم یا همه ی چیزهایی رو  باید براتون فراهم نکردم ... شاید از نظر دیگران این مادری کردن نیست یا هر چیز دیگه ... ولی تلاشی که برای شادی شما می کنم از همه چی بالاتره ...از همه چی بهتره . دلم به آینده روشنه دخترا ... به روزهایی که شما بزرگ میشد و من با لبخندی توی یه قاب عکس هم شده تا ابد کنارتون خواهم بود .ممنون دخترا ...

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد