نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

دخترانه ها

یک بهار دیگر

1396/3/3 16:46
نویسنده : مامان تو
760 بازدید
اشتراک گذاری

telegramTwitter

سلام دختر کوچولوها.

خیلی وقت ، از خیلی وقت گذشته ، که این جا برای شما ننوشتم.

برای دستهای کوچک شما که امسال یک بهار دیگه هم دیده . برای چشم هاتون .

نیک آفرین حالا چهار سال داره... نیک آفرین تمام شعر های خوب رو حفظ کرده و با لهجه ی پرنده ها و گل ها آشناست. نیک آفرین دختری که برای تنهایی من اومده بود و شبها گاهی توی خوابهای من می چرخید و می خندید .

نیلی کوچولوی من هم دوساله است و دنیا رو یک قاره ی بزرگ نا مکشوف می بینه. اون عاشق کشف چیزهای جدیده ، عاشق پارکها و بچه های جدید ، عاشق لباس های جدید ، عاشق خواهرش و دنبال اون به همه جای زندگی سرک می کشه.

خدارو شکر دختر کوچولو ها ... من هم  خوبم و حالم انگار از چندسال پیش بهتره. و شما انگیزه ی تمام حال های خوب دنیایید.

این روزها من و باباییهمچنان درس می خونیم و من البته همچنان داستان تنهایی خودک رو می نویسم . برای فردا ها . و ممنونم از دوستای خوبم که سراغ منو گرفتند.

اگر دوست دارید از من بیشتر بخونید منو توی کانال تلگرام  که  ادرس لینک اش با لای همین عکس هست دنبال کنید . همچنین در پایین زیر کد موسیقی وبلاگ آدرس تلگرام من را می توانید ببینید. با سپاس

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

هانیل
4 خرداد 96 11:36
ماشالا خواهرهای ناز و شیرین خدا حفظتون کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد