نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره

دخترانه ها

دلم آگاه آگاه است / بهاری تازه در راه است

1395/1/30 9:38
نویسنده : مامان تو
884 بازدید
اشتراک گذاری

 

دوستان همراه خوبم برای دیدن عکسهای بیشتری از ما می تونید به صفحه ی اینستاگرام ما سر بزنید .ممنون                                   shadi hadinejad

--------------------------------------------

 

سلام دختر کوچولوها

سلام دخترای بهاری مامان

سال نو مبارک دخترا ... درسته یکم دیر براتون نوشتم ولی شما همون اول سال بخونید که سال 1395 خورشیدی تون ، هزار باره مبارک عروسکهای زندگی مامان.

آخر سالی یادم رفت از تولد سه سالگی نیک آفرینم بنویسم . ولی الان میگم سه سالگیت مبارک عروسک من . تولد یک سالگی نیلی هم نزدیکه و ما می خواهیم دوتا رو باهم جشن بگیریم.  اون وقت براتون می نویسم چقدر روز تولد شما برای من مقدس بوده و هست .

خب دخترای من امسال بهارم از راه رسید و شما با گرمای هوا هر روز دنبال بستنی خوردن و پوشیدن لباسای تابستونی هستید هرچند که هنوز غروبهای این سرزمین مثل غروبهای اسفند سرده ... و ممکنه باد با موهای شما سرسودایی داشته باشه .

نیک آفرین امسال از همه ی سالها بیشتر عید رو می فهمیدی دخترم. هر روز صبح که از خواب بیدار میشدی میگفتی : خب امروز  کجا بریم ؟ مامان فدای اون احساسات صورتی و قشنگت بشه ... تو انگار من شدی نیک آفرین ... تو انگار شادی 25 سال پیش مامانی.

یه روز بهم گفتی : مامان ... یادت میاد تو کوچولو بودی من مامان تو بودم ؟

گفتم : آره مامانی ... یادمه

گفتی : من به تو شیر میدادم دیگه ...

گفتم : که این طور ...!!!!!!!!!

گفتی : اره ... تو یه دفعه می می منو گاز گرفتی ...

: - )

کلی به خاطر حرفای هر روزت هم تعجب زده میشم ... هم می خندم .تو دختر عاقلی هستی که برای راهنمایی من تو زندگی من اومدی ... ابنو می دونم نیک آفرین . به این ایمان دارم ... به فکرهای قشنگت .

و اما تو نیلی ... این روزها خیلی تلاش میکنی چند قدم برداری ... دوست داری مستقل باشی و تازه تو خیلی زود به حرف اومدی . خیلی کلمه هارو میگی .... مثلا.. ماما ... بده ...آبه ... دده ... تا ااا تااا و خیلی از اشاره رو می فهمی . تو دختر باهوشی هستی ... تو دختره خودمی نیلی ... دختره منو بابایی ... ممنون که خواهر ما شدی ... دوست ما .

خدایا ممنون از این همه زیبایی

اینم از عکسای نوروز امسال :

پسندها (4)

نظرات (3)

یاسی
4 اردیبهشت 95 12:37
سلام دلم برات تنگ شده شادی جان مثل همیشه قشنگ می نویسی چقدر دخترها شبیه همن و شبیه خودت شاد و سالم باشین
موتور برق
27 اردیبهشت 95 0:33
مطالب شما بسيار جذاب است، موفق و پيروز باشيد.
اورانوس
30 خرداد 95 2:22
سلام به مامان مهربون دو تا فرشته ،خیلی وبلاگتون دوست دارم حس خاصی میده بهم....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد