نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

1393/2/18 16:38
نویسنده : مامان تو
737 بازدید
اشتراک گذاری

dokhtaraneha.niniweblog.com

سلام دخترکوچولو

روزهای با تو در تهران بزرگ ، در نمایشگاه کتاب ،خوب بود ... گرم بود و سوزان ... و پر از شلوغ ... و این برای ما که یه گوشه ی خلوت دنیا رو گرفتیم و داریم برای خودمون زندگی می کنیم ... آنقدر ها که باید خوب نیست.  خوشحالم که به کتاب علاقه داری ... و خوشحالترم که می تونم هفته ای ... ماهی و یا لااقل فصلی ، برای  تو یه چند کتاب ساده ی کودکانه  بخرم ... کتابهایی که در اون تموم آخر قصه ها قشنگه ... و هیچ کس اون تو ، مثل دنیای واقعی دلش نمیگیره ... و همیشه یکی حواسش هست که همه چیز و جمع و جور کنه و ... هیچ چیز اونقدر بد نیست ، که نشه درستش کرد . 

خدایا شکرت ... به خاطر نیک آفرین شکرت ... به خاطر خانواده ای که بهم دادی ...به خاطر اینکه هر چقدر هم که ناراحت باشم ، سر آخر خودت با یه دسته گل میآی و خوشحالم می کنی ... خدایا ممنونم از اینکه بهم اجازه دادی هنوز چشم بر روی صبح باز کنم ... با تمام سختی ها ... ندونم کاری ها ... با تموم بارهای باری که فراموشت کردم... 

و باید زندگی همین باشه . همین!

پسندها (5)

نظرات (9)

زری مامان
18 اردیبهشت 93 17:05
سلام ماشالله چه دختر نازی و چه وب زیبایی به من و دخترم هم سر بزنید
زری مامان
18 اردیبهشت 93 17:06
راستی من شما را لینک کردم
مامان سها
20 اردیبهشت 93 8:56
سلام نیک آفرین نیک ... و مامان خوب امیدوارم همیشه اینقدر وقت داشته باشی که حتب با شلوغی و گرما نیک آفرین رو به نمایشگاه کتاب ببری امیدوارم روزهای زندگی تان به همان آرامی باشد که دوست داری عزیزم نحوه نوشتن خاطرات کوچولوت رو دوست دارم یه جورایی خاصه ... لینکت کردم . میشه شما هم ما رو لینک کنید؟
مهساخانوم
1 خرداد 93 22:41
سلام.وب خیلی خیلی نایسی دارین.ممنون میشم لینکم کنین ****************************************************
ماماني
7 خرداد 93 10:07
سلام شادی جون.اگه می بینی وب آیلین به روز نیست واسه اینه که زن رئیس شرکتمون از آتو گرفته و به شوهرش گفته که این سرکار زیاد وقت داره آخه وب دخترش همیشه آپه واسه همین دنبال اینم که آدرس وبو عوض کنم.اگه عوض شد خبرت می کنم. _____________________________________ چه آدمهایی تو دنیا پیدا میشن !!! باشه عزیزم منتظرتم
یاسی
7 خرداد 93 15:56
مثل همیشه قشنگ نوشتی نیک آفرین رو ببوس
فاءزه
19 خرداد 93 0:35
سلام دختر نازی دارید ماشالله. و اینکه حس مادرانه رو خوب توصیف کردی.حس قشنگی بهم دادی.ممنون از قلمتون خوشم اومد.کمتر پیش میاد که تا آخر متن وبلاگی رو بخونم.ولی وبلاگ شما رو تا ته تهش.. لینک میکنم و سر میزنم. منتظر نوشته های بعدیت هستم. __________________________ ممنون دوست من آدرس وبلاگتون درست تایپ نشده تا منم لینکتون کنم.
فائزه
27 خرداد 93 21:00
http://avina_91_7_5.niniweblog.com ببخشید.ادرس وبلاگ رو تصحیح کردم
فایضه مامانه عسل
2 دی 93 16:42
سلام خوبین ؟ مامان نیک افرین جان به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش..... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون.... تورو خدا یادتون نره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد