نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

از مادر دختر کوچولو به دختر کوچولوي يک ساله

1392/12/13 22:25
نویسنده : مامان تو
902 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولو                                                                                                              سلام به اسم زيباي تو                                                                                                          سلام به تو که چه خوب ، نيک آفريده شدي براي روزهاي تنهايي مادرت روي اين کره ي خاکي            سلام نيک آفرين ِ يک ساله ي مامان                                                                                                                               مادر تو ... همون زني که اولين بار صداي سرفه هاي تو رو وقتي به دنيا مي اومدي شنيد و به تو سلام کرد ، تا دوشب ديگه يعني ساعت ده و چهل و دو دقيقه ي 15 اسفند ، يک ساله که مادرته ...مادرِ تو يکي از خوشبخت ترين زنهاي روي زمينه ، فقط و فقط به خاطر داشتن تو... . امشب خواستم جلوتر از تاريخ تولدتت برات بنويسم ، که بهت گفته باشم چقدر دلم براي نوزادي هات تنگ ميشه ... براي سرهميِ مخمل ارغواني رنگت ... براي کلاه و دستکش و لباساي کوچولوت ... براي دستهات که دارن هر روز بزرگ و بزرگ تر ميشن و بعدها ناگهان مي بينم که از دستهاي منم بزرگتر شدن ... که دستهاي منو در آغوش گرفتن ...                    مدتهاست که مي خواستم خاطره ي تولدتت رو بنويسم ولي فرصتي نبود که نبود ... و حالا امشب بعده يک سال فرصت اندکي هست براي از تو گفتن . خب ... بزار ببينم ... روز تولد تو مثل هميشه بود... همه چيز مثل روزهاي پيش بود... حرکت ابرها ... گردش زمين ... و من وقتي صبح از خواب بيدارشدم و بهت سلام گفتم هرگز نمي دونستم اين آخرين روزيه که در مني ... اون بيرون ... هوا سرد بود ولي همه در تدارک بهار بودند... مهم نبود چقدر هوا سرد بشه ... مهم اين بود که بهار سر ساعت به زمين ميرسيد . اون روز غروب وقتي تو آروم آروم تصميم گرفته بودي که بالاخره بياي و من توي دلم غوغايي بود ... يه درد عجيبي داشتم ولي خندون بودم ... وقتي به بيمارستان رسيدم ... پدرت دستهاي منو گرفت و گفت : ما يک خانواده ميشيم شادي ... و تو انگار خنديده بودي ...همه چيز به سرعت باد گذشت ، دکتر ، اتاق عمل ،بيهوشي و آخرش تو که توي قنداقي در کنارم خوابيده بودي ... آره دخترم ... تو به دنيا اومدي و اون شب ، آخرين برف سال باريد ...                                                                                                            http://dokhtaraneha.niniweblog.com/                   

پسندها (1)

نظرات (5)

ماد ردخترا
13 اسفند 92 22:58
سلام نوشته های قشنگ و با احساست رو خوندم بینهایت زیبا بود خدا دختر ملوست برات نگه داره چقد نازه ماشاالله منم دو تا دختر دارم و تموم این حسها رو دو برابر دارم گاهی فک میکنم مادر شدن به همه سختیهاش می ارزه دوست داشتی به وبلاگ همه دختران من سر بزن البته من به قشنگی شما نمینویسم عاشق نوشتنتون شدم به من حس خوبی داد ممنون
سایروز
14 اسفند 92 8:06
الهییییییییییییییی.پیشاپیش تولدش مبارک/120 ساله بشه این گل دختر
زهرا
15 اسفند 92 0:13
سلام شادی جون.. تولد نیک آفرین ترین فرشته آسمانیت را به تو تبریک می گویم... چقدر جالبه ...!!وچه زیباست که بعد از دادن آدرس وبلاگ دخترت @@برای اولین بار زمانی آمدم اینجا که درست یک ساله طعم شیرین مادر شدن را چشیدی... انگار همین دیروز بود توی سالن مطالعه خوابگاه به من گفتی من باردارم... یادته ... آن مغزهایی که میخوردی و میگفتی بچه ام باید قوی باشه...الان هم واسه خودش پهلوانه.. یادش بخیر... یادته نگران بودی چاق میشی...اما الان که دیدمت کلی هم خوشگل تر شدی... یادته بانو ..اسم بچه اول و چهارمت را انتخاب کرده بودی...!! فاطمه بهت گفت حالا نمیشه اسم اول و دومت مشخص باشه... چه زود گذشت... خیلی زود... چشمات را که باز کنی میبینی دخترت برای خودش یه خانم شده... مراقب خودت و دلت و دخترت و آقا نیما باش.. بیندیش که چه میخواهی...؟ همان را برایت خواستارم... بدرود بانوی توریستی...
یاسی
18 اسفند 92 0:22
تولد کوچولوت مبارک خدا سالم برات حفظش کنه
سایروز
18 اسفند 92 15:25
سلام خانومی.تو نت بزن وبلاگ نیک مزون.وبلاگش میاد بالا.من اندازه ها رو دادم و زود تحویلم داد.واقعا هم خوش دوخت بود.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد