نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

یک مروارید سفید کوچولو

1392/7/12 0:19
نویسنده : مامان تو
514 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولو 

ساعت از نیمه شب گذشته و من مثل خوابگردهای داستان های شکسپیر ، در این نیمه شب دلچسب پاییزی دارم برای تو می نویسم. الان که دارم می نویسم از اینهمه کاری که در طول روز انجام میدم خسته ام و حتی نای خوابیدن ندارم. کارهای زیادی برای انجام دادن دارم ... و از همه ی اونها مهم تر مراقبت از توهه . نویی که تا چند روز دیگه هفت ماهه میشی و  من هفت ماهه که واقعا مادر شدم. 

اگه اشتباه نکنم چند روز پیش ، روز جشن مهرگان بود که به طور ناگهانی دیدم که یه مروارید سفید کوچولو تو دهان کوچکت رشد کرده ... آره دخترم دندون های زیبای تو بالاخره بیرون اومدند و امیدوارم که همیشه بخندی و تا همیشه اونها رو ببینم . نمی دونم کی دندونات تصمیم گرفتند در بیان ولی هر زمانی بود ، معلومه که تو با تمام وجود داری به زندگی سلام می کنی و این خوبه ... و این خیلی خوبه !

امیدوارم لااقل مثل مادرت دختره خنده رویی بشی ... هر چند که از خنده رویی فقط همینش خوبه که  دندونای زیباتو به دیگران نشون میدی . و یا شاید برای من این طور بوده ، بعده یه عمر خندیدن و آروم و بی صدا گذشتن. 

چرا امشب این خواب با چشمهای من بازی می کنه ... ولی تو در خوابه نازی ... بخواب ، بخواب که گاهی وقتا تو زندگی آدم حاضره هر چیزی داره بده ، برای یک ساعت خواب راحت ...

این حرفها بمونه برای بعد ... حرفای بهتری تو راهه ...با اومدن صبح فردا ... آره دخترم ... بخواب


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

وب کودک خلاق فردا
15 مهر 92 13:12
مبارک باشهههههههههههههه


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد