نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

مادرِ تو ...

1392/7/7 18:18
نویسنده : مامان تو
649 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

              http://dokhtaraneha.niniweblog.com/

سلام دختر کوچولو 

امروز دوباره بعده مدتها مشغله، تنها شدم ، و با خودم گفتم تا وقت هست برای تو بنویسم که بعد از اینها فرصتهای کمی برای نوشتن وجود خواهد داشت. برای تو که از امروز و فردای من خبر داری ... برای تو  که  جات در تمام گذشته های من سبز بوده ... پس دوباره به تو سلام می کنم: سلام ... سلام نیک آفرین روزهای دور ... این مادرته که بهت سلام می کنه ... دختری برای همین ده سال پیش که به فردا ها خیره شده و خبری از گذشته هاش نمیگیره ... و اگر هم گاهی ، هرازگاهی ، سری به اون روزها بزنه ، با یک بغل حقیقت تلخ بر میگرده ، که دیگه اون از دختره سالهای دور به مادر امروز تبدیل شده ... ای وای ای وای ای وای که مادر بودن ، بی رنگ ترین احساس دنیاست که حتی نمی تونی توصیفش کنی .

فکر کنم بعده سالها خوندن این وبلاگ متوجه شدی که مادرت چقدر بی تابانه و ناامیدانه می خواد همه ی نقطه های تاریک و روشن زندگیشو به زبون بیاره ... ولی حیف که زبان مادریت قاصره ... وگرنه جای حرف ،بسیار بود ... جای حرف بسیار بود !

از تو چه پنهون ،این روزها خیلی حساس تر از گذشته شدم ... نمی دونم این سرمای بادهای غروب پاییزیه که دل منو می سوزونه، یا تنهایی بی حد وحسابم ... ! گاهی اونقدر گریه می کنم که دل کسی به غیر از خودم برام نمی سوزه !!!!!!  گریه کردن خوبه ... خیلی خوبه ... اونقدر خوبه  که اون چاه عمیقی که تو دلت هست رو آروم آروم پر می کنه ... و اون وقته ... و تنها اون وقته که آروم میگیری ، بلند میشی ، یه  آبی به صورتت می زنی ، میری توی حیاط و به دوردست ترین پرنده ای که تو آسمون داره پرواز می کنه نگاه می کنی ... و اون دور دست ترین پرنده ، شاید غصه ای بوده که از شب قبل ، وقتی تو خواب بودی ، آروم آروم توی دلت نشسته بود... ! آره دخترم ... مادرت فقط همین طوری بلده غصه ها رو از دلش دوره کنه ... به همین شکل ساده و ابتدایی ... به همین شکل دخترونه ...

ولی خدا نکنه تو مثل مادرت باشی ... تو مثل پدرت باش ... تو صبور و پر غرور زندگی کن ، و در سخت ترین لحظه ها ، تاریک ترین لحظه ها هم خم به ابرو نیار ...تو مثل یک زن با صلابت باش ... مثل یک شیر زن ... و بعده ها مادرت رو به خاطر اینهمه بچگی ، نصیحت کن. دستهای مادرت رو بگیر ... و به یاد داشته باش این دستها همون دستهایی هست که سالها ی سال اشک روی گونه های مادرت رو پاک کرده ... با اینکه می تونسته کارهای بزرگتری انجام بده .. کارهای شگرف ...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد