نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

از دختر کوچولو به دختر کوچولو

1392/7/1 20:24
نویسنده : مامان تو
790 بازدید
اشتراک گذاری

http://dokhtaraneha.niniweblog.com/

سلام دختر کوچولو

بالاخره در این صبحِ ابریه خلوت ، به اول پاییز رسیدیم . و سومین فصل زندگی تو آغاز شد . پاییز ...  پاییز فصل آرومیه ... گاهی هم گرمی تابستون رو داره هم سردی زمستون ... پاییز فصلی هست که مادر و پدرت ، تو این فصل به دنیا رسیدن ... پاییز ، بهاریه که عاشق شده !

 و اما من ...من در همین جا ، به تاریخ همین امروز ،برای روزهای روشن تو می نویسم ... من ... مادرِ تو...

 از صبح اول مهر گذشتیم و الان که دارم برات می نویسم در واقع غروب بارونی یکی از روزهای پاییزه... با این بارون ناگهانی که از دم غروب تا حالا داره میباره ، بهم ثابت شده که روزهای پر باران بسیاری تا بهار سال آینده در پیش داریم ... روزهای کوتاه با شب های بلنده بلند ... به بلندی بخت تو ، دخترم...

از بارون و پاییز و غروب و شب و روز گفتم ولی از خودم نگفتم ...من ، منی که همیشه حرفی برای نوشتن دارم و یادم نمی یاد زمانی این ذهن سکوت کرده باشه . سکوت کنم یا نکنم هیچ فرقی نمی کنه ... این حرفها با همین سکوت ، همین لحن و همین دلتنگی های نازک و غمناک ، برای توست ... برای تو .

سال پیش همین روزهای اول مهر بود که فهمیدم تو دختر منی ... با اینکه از همون اول هم می دونستم ، قبل از اینکه تو باشی ، قبل از اینکه دلِ من خونه ی امن تو باشه . یه شب که با یک روز پر از دلتنگی خوابیده بودم ... خواب تورو دیدم ... خواب دیدم که شکل کودکی های من هستی ... با هم چهره ی همیشه خندون ... با همون خجالت ... وقتی به سمتت اومدم ... رفتی انتهای باغ و از من دور شدی ... هنوز صدای خنده های تو در خوابهای شبانه من می پیچه . 

هی .... هی ی ی ی ی دختر کوچولو ، مادر تو دست از این خیالات بر نمیداره که نمیداره . مادرِ تو می خواد لحظه لحظه ی احساساتش رو ثبت کنه ... ثانیه به ثانیه ی افکارش رو ... و این واقعا برای یک انسان سخته ... !   

گفتم سخت ... یادم اومدم  دنیای عجیبی شده ... دنیایی که  اسم دیگرش کم کم به سختی تغییر خواهد کرد ... و در آن زمان قطعا من ، با این همه احساس قادر به زندگی نخواهم بود ... 

ولی تو ... تو دخترم 

" زندگی کن 

و بگذار زندگی کنند ... "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد