نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

بدون عنوان

1392/6/23 11:37
نویسنده : مامان تو
311 بازدید
اشتراک گذاری

http://dokhtaraneha.niniweblog.com/

سلام دختر کوچولو

امروز بعد از هفته ها بارون و بارون و بارون ...بلاخره خورشید خانم بیرون اومد و به پنجره های خونه ی ما چشمک زد . هر چند باز هم "ابرهای سیاهی در انتظار مهمانی خورشیدند "...  

تابستون امسال هم این جوری گذشت ... در واقع باید بگم اصلا نفهمیدم چه جوری گذشت . بچه که بودم حدود پانزده سال پیش ... این موقع از سال ، از شوق باز شدن مدرسه ها ، شبها خوابم نمی برد ... از شوق داشتن کتاب دفترای تازه ... مداد رنگی های نو ... از تو چه پنهون ، عاشق کتاب خوندن بودم ... عاشق خیال بافی ...هی کتاب می خوندم و هی خیال بافی می کردم ... هی خیال بافی کردم و هی خیال بافی کردم و هی خیال بافی کردم تا اینکه امروز مرز بین خیال و واقعییت در ذهن من گم شده ...

گاهی از خودم می پرسم من کجای زندگی هستم ... انگار یکی یه قسمتی از زندگیمو و برداشته و بعد اول و آخرش رو جوری ماهرانه به هم چسبونه که خودمم به یادش ندارم.  گاهی به خاطره های عجیب و غریب دوران زندگی ام فکر میکنم ... به بچه بازی هام ... به ذست و پا چلفتی هام ... به نادونی هام ... وای که مادر تو چقدر خاطره برای فکر کردن داره .

همین الان که به اینجای نوشتن رسیدم ... صدای یه پرنده ای از حیاط به گوش میرسه ... پرنده ای که داره آواز عجیبی می خونه ... یه صدای تازه ای داره ...انگار اومده که با منو تو صحبت کنه ... من که نمی فهمم چی میگه ولی انگار مدام داره می گه : چی شده ... چی شده  چی شده ...

خدایا شکرت زبان پرنده ها رو هم گهگاهی می فهمم و این یعنی تو هنوز همون نور همیشگی دلِ منی . و همین خوبه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نی نی وان
23 شهریور 92 11:51
سلام
زنده باشه الهی


مامان یسنا
30 شهریور 92 0:44
سلام مامانی،چقدر از خوندن مطالبت لذت بردم از اینکه اینقدر راحت با کلمات بازی میکنی و ایقدر شیرین مینویسی...تمام وبلاگت رو از اول تا آخر خوندم و به حال دختر کوچولوی نازت غبطه خوردم نیک آفرین به وجود مادری مثل تو افتخار خواهد کرد و البته که افتخار میکنه...برات دنیایی به زیباییه قلب نیک آفرین آرزو میکنم...


-------------------------------------

ممنون دوست من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد