نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

دختر من

1392/1/19 19:37
نویسنده : مامان تو
925 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولو 

سلام  نیکی مامان 

سلام  نیک آفرین مامان 

روزهای با تو بودن به سرعت برق و باد گذشتند و تو الان از مرز یک ماهگی گذشتی ، و من ، مادرِ تو بودن رو یک ماهه که عمیقا دوست دارم. تازه به یاد پرنده های مادر افتادم ، به یاد تقلاهاشون برای مراقبت از جوجه هاشون . به یاد مادر های دنیا افتادم ، به یاد زنی که مادرم بود .

آخ که چقدر این حس مادری زیبایی غمگینی داره . وقتی به صورت کوچکت نگاه میکنم ، دلم می خواد ساعتها گریه کنم ، چون کاری به غیر از گریه کردن بلد نیستم وقتی تو رو می بینم ، وقتی معصومیتت رو می بینم ، انگار یه فرشته از آسمون جدا شده و درست افتاده توی خونه ی ما ، تو بغل من ...     همیشه از خودم می پرسم واقعا این فرشته کوچولو مال ماست ؟ واقعا توی دل من زندگی میکرد ؟ واقعا این لباسا و وسایلا مال اونه ؟ یا من دارم توی یه رویا دم صبح ، به آرزو های آینده ام فکر میکنم ؟

خنده هات ، گریه هات ، صدات ، دست و پاهات ... همه و همه حقیقت دارن . تو به دنیا رسیدی و من مادر شدم. شب تولد تو یعنی شب مادر شدن من ...

چه حرفهایی که با تو ندارم  دختر کوچولو ... می دونم که می دونی ، تو می فهمی و این برای قلب احساساتی ام ، بزرگترین التیامه .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

nima
21 فروردین 92 0:14
نیکی از نوشته هات میباره


فاطمه
23 فروردین 92 0:42
وای چقدرنازه ماشالا.اسمش چیه این خانم کوچولو؟؟؟؟؟؟


مامان آرشين
25 فروردین 92 12:55
بالاخره دختر كوچولو اومد... تبريك ميگم رسيدن اين فرشته رو به دنيا.. با آرزوي روزهاي زيبا همراه با نيكي آفرين عزيز


....
1 خرداد 92 22:42
میگم اجی از فرشاتون منم دارما بیضی هست انداختم تو اتاقم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد