نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

دختر من

1391/11/11 23:33
نویسنده : مامان تو
334 بازدید
اشتراک گذاری

                                   

سلام دختر کوچولو 

چقدر پیچیده شده ... زندگی رو میگم .

دیروز جشن سده بود ... حالا فقط پنجاه روز و پنجاه شب تا اومدن بهار باقی مونده ... تا اومدن تو !  من و پدرت تصمیم گرفتیم به خونه ی دیگه ای بریم ، خونه ... گفتم خونه یادم اومد چقدر  دلم برای خونه ای که توش بزرگ شدم تنگ شده... ! دلتنگی یعنی یه چاهی ته دلت  هست که هرچه هم گریه کنی ،پر نمیشه . یعنی هیچ راهی نیست که گریه نکنی ... یعنی دیگه بعد از دلتنگی همه چیز بستگی به زمان داره ... آره زمان !  زمان غارتگر غریبیست ...!  همون طور که همه ی دلتنگی ها رو می بره ... تو رو میاره که پایان همه ی دلتنگی ها هستی.

چه پیاده روی لذت بخشی بود امروز ... من و تو ... مادر و دختر ... تو در وجود من ومن در وجود تو. این روزها تمام مدت تکون می خوری ... انگار داری در کنار منو پدرت در دنیای واقعی زندگی می کنی .انگار در مورد مسائل روزمره نظر میدی و عاشق شادی های ما هستی. آره درسته ... تو داری با ما زندگی می کنی و من گاهی فراموش میکنم. 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد