نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

از دختر کوچولو به دختر کوچولو

1391/11/2 11:09
نویسنده : مامان تو
681 بازدید
اشتراک گذاری

                                                       

سلام دختر کوچولو 

 

یک ماه از زمستون گذشته و تو همچنان در خوابی ...! بخواب که توی این دنیا گاهی حاضر میشی هرچی داری بدی برای یک ساعت خواب راحت . می فهمی چی میگم ؟ آره تو می فهمی تو می دونی. 

وقتی به تو فکر میکنم دلم برای دوره ی جنینی خودم تنگ میشه . چرا هر چه فکر می کنم بیاد نمیارم که نه و ماه و نه روز من در دوران جنینی چطور گذشت !؟  ولی تو یادت باشه ... یادت باشه که وقتی خدا تو برای اومدن به زمین انتخاب کرد ، بهش چی گفتی . اسم فرشته ای که تو رو میاره و میزاره توی بغل منم یادت باشه ... بعدها شاید هرازگاهی ، جایی ، احتیاجت بشه. 

از اینکه مادر تو ام  احساس فرشته بودن دارم ، درسته که سالهاست از سن فرشته بودنم گذشته ولی انگار دوباره به اون روزا برگشتم.  

دختر کوچولویِ مامان،  یادت میاد به هم چه قولی دادیم ؟ قول دادیم که از الان تا همیشه پشت هم باشیم . من مادرِ تو باشم تو مادر من ... من خواهرِ تو باشم تو خواهرِ من .  نکنه وقتی رسیدی به دنیا یادت بره . آخه می دونی آدمها گاهی از تنهایی به موجودات فرازمینی دل خوش می کنن ، ولی من واقعا یه موجود فرازمینی دارم ، یه موجود فرازمینی توی دل خودم ، که همین باعث دلگرمی و غرور من میشه . گاهی احساس میکنم اونقدر پاکم که کودکِ خدا رو دارم حمل میکنم   ، و  همه به این احساس من  می خندن  . 

مهم  نیست ، این خنده ها و این گریه ها مهم نیست ، وقتی من قراره یه دوست جدید داشته باشم یکی که مثل هیچکس نیست و هرگز حرفای من خسته اش نمیکنه . آره دخترم ... راستی یادت نره این حرفای منو به کسی نگی ... یادت نره ما راز دار همیم . راز دارهم ... من و تو 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آسمان
2 بهمن 91 12:58
لطیف بود خیلی


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد