نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

بدون عنوان

1391/10/12 21:47
نویسنده : مامان تو
382 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                   

سلام دختر کوچولو 

شب و روزت بخیر . دلم برات تنگ شده ، برای تو که در یک بی خبری مظلومانه در من شناوری .  از روز و شب دنیا خبر نداری ... از بدی و خوبی ... شاید حتی نمی دونی که تنهایی ... آره ... تو هنوز نمی دونی در اقیانوسی که درش شناوری ، تنهایی ... و فکر می کنی اون صدای آرامش دهنده ی آب تا همیشه جریان داره . کاش همه چیز اون طوری که تو بخوای باشه ... ولی در دنیا ی ما همه چیز اون طور که باید ، پیش نمیره ، و اینه داستان دنیای آدمها . 

می دونی ما آدمها خیلی چیزا دلمون می خواد ... که گاهی به دستشون میاریم و گاهی اونقدر دست نیافتنی هستند که فراموششون می کنیم. اصلا فکر نکن ما آدمها از اول اینجوری بودیم ... نه ، شاید چون فراموش کردیم از کجا اومدیم ... این طوری شدیم . ولی تو دخترم ، تو هرگز فراموش نکن از کجا اومدی ، مثل یک فرشته ی سقوط کرده به زمین نیا ... برای اون چیزی که آفریده شدی بیا ... و  روزهای مقدست امروزت رو بیاد داشته باش. صدای آرامش رو به یاد داشته باش ... و صدایی که بهت می گه صبح بخیر موجود فوق العاده ی زمینی .

راستی از همه ی اینها که بگذریم ... بیشتر این پست رو برای تو نوشتم که بگم من و پدرت کم کم داریم برات خرید می کنیم . یه سرویس خواب مخملی زیبا برات خریدیم که می دونم اگه توش بخوابی هرگز خوابهای آشفته نخواهی دید ... برای اتاقت هم یک قالیچه ی زرد زیبا ... اینها رو نوشتم که بگم که چقدر برای تو  خرید کردن زیباست ... و من چقدر زیبایی ها رو دوست دارم .


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
12 دی 91 21:57
*سلام ، ایام بر شما خوش *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد