نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

از دختر کوچولو به دختر کوچولو

1391/9/27 20:48
نویسنده : مامان تو
1,774 بازدید
اشتراک گذاری

                                  

سلام دختر کوچولو 

هوای این سرزمین داره کم کم خیلی سرد میشه و این روزها گاهی دونه های برف رو روی زمین می بینیم ... یک فصل بیشتر تا تو نمونده . این زمستون که بگذره تو میای و تعبیر خوابهای من میشی. 

دیشب ، نصفه های شب ، حس دلتنگی برای تو منو از خواب بیدار کرد ، توی تختم نشستم و به تو فکر کردم ، چقدر به تو فکر کردن در نیمه شب های سرد زمستون قشنگه ... اصلا چقدر هر چیزی که به تو مربوط میشه قشنگه . چه دلتنگی عجیبی دارم ... تا حالا کسی رو دیدی که مثل من دلتنگ بشه ؟ نه ... تو تا حالا هیچ کس رو ندیدی ... یا شایدم در رویا هات دیدی . تو اصلا خواب می بینی دختر کوچولو ؟ خواب چی رو می بینی ؟ خواب صدای های من که داره بهت می خنده ؟ خواب بازی با دوستای خیالی ات ؟  وای که دنیای تو چقدر پیچیده است و من باید مدام فیلسوفانه به تو فکر کنم . 

همین یه ساعت پیش داشتم برات شعر می خوندم که دیدم هی داری تکون می خوری ... بهت گفتم تو همه ی اینها رو می فهمی مگه  نه ؟ تو آدم بزرگی هستی.  بعد تو یه ضربه آروم به دلم زدی و من بیشتر دلتنگ تو شدم  دختر با شخصیت مامان . 

مث اون موج صبوری که وفا داده به دریا 

تو مهی مثل حقیقت مهربونی مثل رویا 

چقدر تازه و پاکی مث یاسای تو باغچه 

مث اون دیوان حافظ که نشسته لب طاقچه ... 

تو مث دفتر مشقم پر خطای عجیبی 

مث شاگردای اول کمی مغرور و نجیبی ...

مث یه تولدی تو مث تقدیر مث قسمت 

مث الماسی که هیچکس واسه اون نزاشته قیمت ...

مث نذر بچه هایی مث التماس گلدون 

مث ابتدای راهی مث آینه مث شمعدون ...

یه روزی بیا بخوابم بشو شکل یه  ستاره  

توی خواب دختری که هیچ کس و جز تو نداره ....                                                                                    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Man & Ma(مامان فاطمه ناز جون)
27 آذر 91 21:29
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
با قلمی به رنگ سبز

با دلی به رنگ آبی

مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم

"تو" که بهترینی

"تو" که خاص ترینی

"تو" امانی

"تو" امینی

همه گل های شقایق هستند اما

"تو" همانی

"تو" همینی

"تو" فرشته ی زمینی







آپم
بیا پیشم دوست عزیز
وبلاگ خودم www.metwooo.blogfa.com
وبلاگ نی نی جونم www.fan2ghe-maman.niniweblog.com


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد