نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

مادر تو

1391/9/18 22:22
نویسنده : مامان تو
889 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                 

سلام دختر کوچولو 

چه شب آرومی در حال گذشتنه ، تو الان تا کجای راه آسمونو طی کردی که به زمین برسی ؟ صدای لالایی  های منو می شنوی که از زمین برات فرستادم ؟ آره لالایی های من ... من مادر تو هستم . مادرِتو ...!

قبلا وقتی به کلمه ی مادر فکر می کردم  چیزهای گنگی در ذهنم نقش می بست ولی امروز ، با فکر کردن به کلمه ی مادر یاد تو می افتم ، انگار همون طور که من مادر تو هستم در زندگی های قبلی تو مادر من بودی !   چرا تو رو یادم نیست ؟  تو اصلا از خوابهای من خبر داری ؟  تو کی به خواب من اومدی که اینهمه برام آشنا هستی . اینهمه نزدیک ولی همچنان دوری !   یک فصل بیشتر تا رسیدن تو نمونده ، تو داری می رسی ولی دستهای خام من هنوز آماده ی در آغوش گرفتن تو نیست !

چند روزی میشه که به فکرم افتاده برات لباسی بدوزم ، خواستم به دستم سوزن بخوره تا واقعا بفهمم که من مادر هستم ، و باید گاهی به صدای چرخ خیاطی آشنا باشم ... آره نی نی کوچولوی من ،  من برات یه دامن چین دار دوختم ... می بینی چقدر دلم می خواد مادر کاملی باشم ؟  حالا تو برام بگو ... از زمانهایی که تو مادر من بودی و من به یاد ندارم . از شالیزارها بگو ... از جایی که باهم زندگی می کردم و اصلا شبیه دنیای امروز نبود . 

اره دختر کوچولو ... راحت بخواب که من مراقبت هستم ، پرهای دوست داشتن  من تا افق های دور پهن میشه . آره دختر کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد