نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

روز تولد من

1391/9/6 23:30
نویسنده : مامان تو
965 بازدید
اشتراک گذاری

                                                    

سلام دختر کوچولو 

الان که دارم برات می نویسم ، پشت این پنجره ، بارون داره تموم آلودگی های امروز دنیا رو میشوره و پاک میکنه ، اون روز غروب هم که من به دنیا رسیدم بارون بود ... اره دختر کوچولو ، امروز روز تولد منه ... روز تولد مادرِ تو ... 

خوشحالم که یک سال بزرگتر شدم ، و  سال به سال ،جای خنده های بلندم رو لبخندهای آروم گرفتن ! خوشحالم دیگه مثل گذشته ،ساعتها رویا پردازی نمی کنم ... خوشحالم که  قراره در سالهای نزدیک  چند نخ از موهام سفید بشه ، خوشحالم از اینکه مادر تو هستم !

می دونی دختر کوچولو ، دنیای امروز هیچ شباهتی به دنیای بیست و پنج سال پیشی که من به دنیا رسیدم نداره ... شاید بعدها وقتی تو 25 ساله شدی اینو به من بگی و من به سادگی های تو بخندم . به خودم که دختری مثل خودم به دنیا آوردم ... و پدرت از خنده های ما احساس خوشبختی کنه. 

از تو چه پنهان دختر کوچولو ... ماه تولدم رو دوست دارم ... هرچند یک سال دیرتر کلاس اولی شدم ، و بارون اونقدر بارید که تا مدت ها بعد از من مادرم رنگ خورشید رو ندید . می دونی کلا من به خیلی چیز های کوچک علاقه دارم ، اره . این منم... مادر تو ، دخترکوچولویی با دلخوشی های کوچک!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد