نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

از دختر کوچولو به دختر کوچولو

1391/9/2 11:07
نویسنده : مامان تو
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام دختر کوچولو 

سالهاست توی این سرزمین مدام بارون میباره ، درخت های جوان پیر شدند و نهالها قد کشیدند ، پرنده های وحشی به نقطه گرمی کوچ کردند ، تو اما هنوز نیومدی . بچگی های منو یادت هست ؟ روزهای سرد زمستونی اینجا رو ... روزهای قشنگ بهاری ... تابستونهای شاد ...؟؟؟؟ تو همه ی این روزها با من بودی ، نبودی ؟

یه روز که پاییز بود و هوای گرفته ی غروب دل کوچولوی منو مضطرب کرده بود یادت میاد ؟ داشتم از پنجره به کوچ پرنده ها نگاه می کردم  و دلم می خواست که من هم پرنده باشم . یادت هست ؟ باید اون روزها به تو فکر کرده باشم دختر کوچولو ... به تن عروسکم به جای تو لباس می پوشوندم  و اونقدر مراقبش بودم که اتفاقی براش نیوفته ... تو مهربونی های منو یادت هست ؟ 

دیروز ... دیروز برات چند تا دیگه کتاب خریدم و وقتی برگشتیم خونه با خودم گفتم دیگه باید به روزهای خوب فکر کرد شادی ... و تو تایید کردی . یادت هست ؟ 

بیا به روزهای خوب فکر کنیم دختر کوچولو ... تو  سالم و شاد به دنیا میای و بهار تازه رو باهم جشن می گیریم . 

دلم آگاه آگاه است 

بهاری تازه در راه است 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد