نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

بارانی های با تو ...

1391/8/29 11:20
نویسنده : مامان تو
1,014 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولو 

بارون بارید ، و بارید و بارید ... و من برای تو چیزی ننوشتم ... منو ببخش که دغدغه های زندگیم زیاد شده و تو چه صبورانه در کنار همین ها همچنان با منی . 

وقتی حرکاتت رو روی صفحه مانیتور سونوگرافی دیدم ... با خودم گفتم من مادر تو هستم دخترم ... از چیزی نترس . تو مدام دستت رو جلوی صورتت می گرفتی ... چند بار هم دستت کنار سرت بود ، انگار داشتی فکر می کردی ! به چی فکر می کردی خدا میدونه ... و یا شاید برای اولین بار فهمیدی دنیای دیگه ای هم غیر از این دنیا هست ... حتما صدا هایی از بیرون شنیدی ، که با صدای خنده های من فرق داشت ... نکنه ترسیده باشی ! جای تو در وجود من امنه دختر کوچولو .

دیروز منو پدرت به جای دور رفته بودیم ... یه جای دور ولی سبز . یه عده ای داشتن درختای چند صد ساله رو قطع می کردن که جاده بزنن ... شهر بسازن ... و دنیاشونو بزرگتر کنن . پدرت یک تکه چوب چند صد ساله برداشت ... و دیشب وقتی رسیدیم خونه ، اسم تو رو روی اون چوب چند صد ساله حک کرد ... و این اولین باری بود که اسمت در جایی نوشته میشد ... و چه زیبا بود اسمت ... در کنار تاریخ زندگی اون درخت چند صد ساله ... 


خوابیده ای آرام مثل بچه قوها 

                                                     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد