نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

از دختر کوچولو به دختر کوچولو

1391/8/16 11:01
نویسنده : مامان تو
737 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                          

سلام دختر کوچولو 

خوش بحالت که تو ،تو ی دل منی و از دنیا خبر نداری . دیروز وقتی همه ی انرژی چشمم رو جمع کرده بودم که از روی صفحه ی سیاه مانیتور سونوگرافی حرکات تو رو ببینم ، یه لحظه دلم برای خودم سوخت . اینهمه محبت در من چه می کنه دختر کوچولو ؟  خدا حتما یه چیزی می دونست که خواست من مادر تو باشم .  مادر تو ... تویی که اینهمه آروم و مهربون داری در من رشد می کنی و سفارش ما رو پیش خدا می کنی .  

حالا که من مادر تو ام ، ولی در زندگی بعدی تو مادر من باش تا بتونی احساس منو درک کنی . باشه دختر کوچولو ؟ 

دیروز وقتی حرکات دستت رو دیدم یه لحظه حس کردم تو هم از صفحه ی مانتیتور داری منو می بینی و منو میشناسی ؟ یادم باشه وقتی بزرگ شدی ازت بپرسم منو از دوره جنینی یادت میاد ؟  من همونی هستم که گوشهات به صدای قلب من آشناست . 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد