نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

از دختر کوچولو به دختر کوچولو

1391/7/28 20:40
نویسنده : مامان تو
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

                                                  

 

سلام دختر کوچولو 

شب جمعه ی زیبایی در حال گذشته و من یاد تو افتادم .پدرت مثل همیشه مشغول رسیدگی به خرده کارهای خونه است و من در کنارش احساس آرامش دارم. اون مردی با قلب مهربون و دست های بزرگ برای خوبی کردنه ... من سالها پیش ، سالهای سال پیش در یک غروب زمستانی سه شنبه روزی ، به طور خیلی ناگهانی دیدمش و اون منو کشف کرد . و ما از اون روز تا به امروز باهمیم ... چه روزهایی ... چه خاطره هایی !

وقتی به این فکر میکنم که در وجود من وجود دیگری هم هست ، مضطرب میشم ... و از کار خلقت سر در نمیارم. این روزها خدا رو به خودم نزدیک تر می بینم ... انگار همین جاست ، بالای سر خونه ی ما ... و دست مارو گرفته . خدا اینجاست ... آسمان نزدیکه ... منو پدرت هم هستیم اما ... تو الان کجایی ؟ فکر کنم آروم مثل بچه قو ها خوابیدی ... مثل یه مروارید در دل صدف ... 

بخواب عزیزم . این روزها فرصت خوبی برای خوابیدنه . گاهی که از خودم دلگیرم ، وقتی به تو فکر می کنم آروم میشم . به این که مادر تو هستم ... !  من مادر شدم و می دونم سالها پیش وقتی مثل تو دختر کوچولو بودم از خدا خواسته بودم که مادر بشم تا اینهمه محبت در من هدره نره ... شب و روز ... شب و روز ... شب و روز...


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد