نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

از دختر کوچولو به دختر کوچولوها

1394/6/6 17:16
نویسنده : مامان تو
2,412 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولوها

امروز از اون عصرهایی هست که آدمها دچار مشکل فلسفی میشن ، از اون روزهایی که به خودشون میگن چرا به دنیا اومدن ، چرا زندگی میکنن...! اگه بعدها که بزرگ شدید و بعدترها که زندگی جداگانه ای برای خودتون درست کردین ، اگه دچار این احساس شدین مادرتون رو یه یاد بیارید . حتما به گذشته برگردید و مادرتون رو به یاد بیارید. و با خودتون بگید هر زنی ممکنه تو زندگی اش دچار این احساس بشه. هر آدمی ...

هی دختر کوچولوها ... شما خوابیدید و من از معصومیت شماها غصه ام میگیره. از بی پناهی تون... از اینکه مادر تو دوتا فرشته هستم ولی خودم فرشته نیستم... از اینکه هنوز افسانه های سرگردانی این قلب دربه در تموم نشده ... ! کاش زندگی آهنگ شادتری برای من می نواخت تا من اینهمه به پای هر چیزی اشک نریزم. من هیچ کاری برای خودم نکردم... فقط گاهی از زندگی کوتاه اومدم...از همه چی . 

امیدوارم دفعه بعدی که میخوام تو این وبلاگ برای شما بنویسم ... زندگی آهنگ ملایم تری داشته باشه ... آهنگ آروم تری ... فعلا حرفهای زیادی برای فکر کردن دارم اما ... حرفی برای گفتن نیست... حرفی برای گفتن نیست دخترا ... هست ... ولی گفتنی نیست.

پسندها (4)

نظرات (4)

هليا
6 شهریور 94 18:33
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥هليا هستم
اورانوس
13 شهریور 94 3:01
سلام،وبلاگتون عالیه ،به منم سر بزنين.دختراي نازتون از طرف من ببوسیم.
...
28 شهریور 94 16:33
سلام دوست عزيز. امروز آخرين روز براي راي دادن به کمدين دوست داشتني «شقايق دهقان» هست. خانوم بودنتو ثابت کن و بهش افتخار کن.برو و بهش راي بده تا از حضور خانوم ها در همه ي بخش ها به خصوص بخش طنز حمايت کرده باشي. # 780 * رو بگير. بدون هيچ هزينه اي بخش خندوانه و خنداننده ي برتر و شقايق دهقان. راي تو خيلي مهمه... (به بقیه هم بگووووو)
مامان دخملی ها
17 آبان 94 0:01
سلام دوست خوبم ... خیلی خیلی خوشحالم وقتی قلم زیبای شما رو می خونم حتما سرت با دخملا حسابی گرمه ... خدا حفظشون کنه مواظب خودتون باشین خوب باشین خوب خوب ... (مامان سها) آدرس جدید ما http://dokhmalebabaei.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد