نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

سلام مادر بزرگ ...

1394/4/18 14:28
نویسنده : مامان تو
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولو ها

سلام نیک آفرین 

سلام نیلی 

سلام مادربزرگ 

هنوز سه روز نگذشته که دلم برات اینهمه تنگ شده مادربزرگ... برای فرشته بودنت ... برای مظلوم بودنت ...برای معصومیتت ... برای اینکه هرگز به هیچ چیزی اعتراض نکردی ...از زندگی بی چون و چرا راضی بودی ... از دنیا که اینهمه بهت سخت گرفت ... از آدمها که اینهمه تنهات گذاشتن. دلم برات تا ابد تنگ می مونه مادربزرگ ... تا زندگی  بعدی ، تا زندگی های بعدی ...! امیدوارم در زندگی بعدی تو مادر من و نیک آفرین و نیلی باشی ... تو با اون صورت معصومت ... با اون چشمهای مهربونت و دستهات که شکل دستهای منه ... کوچیک و نحیف ... ! دلم برات تنگ میشه مادربزرگ . 

دل تنگی حس عجیبه که همیشه با منه ... انگار یه چاهی توی دلم هست که هرچقدر گریه کنم پر نمیشه ! همه میگن تو راحت شدی ولی من به دخترا گفتم تو پرنده شدی ... پرواز کردی و از این قفس پریدی ... ما ناراحتیم ولی تو خوشحالی ... تو خوشحالی و داری به ما لبخند میزنی ... به من که با اینهمه شادی بودن ، همش گریه میکنم ... بیشتر از همه ... بلندتر از همه.

مادربزرگ ... منو و دخترا رو فراموش نکن ... بیا و دستهای مارو بگیر ... ! شاید بعدها کسی باور نکنه آدمی مثل تو توی دنیا زندگی کرده ... ! گلی خانوم پیراهن گل گلی ... مادربزرگ من ... همیشه دوستت داشتم... حتی زمانی که نبودم ... حتی زمانی که نیستم . جای تو توی این قفس خالی می مونه پرنده ی من.

سلام مادرررررررررررربزرگ

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان و بابایی دخمل بلا
18 تیر 94 14:42
سلام مامانی مهربون گل دختر کوچولوها خییییییلی خوشگل مینویسی مامانی ... نوشته هات واقعا دوست داشتنی بودن برام ... پر از احساس پاک مادرانه ای و چه شاعرانه حرف میزنی با دخترا ... خوش به حالشون که همچین مادری دارن ... و خوش به حالت که دو تا دختر داری ...
مامانی دخمل بلا
18 تیر 94 15:57
امام صادق (ع) فرمودند : مقدرات یک ساله ما , در شب نوزدهم ماه رمضان , تعیین , در شب بیست و یکم , تایید , و در شب بیست و سوم , امضا می شود ... تقدیری سراسر خیر و برکت , سعادت دنیا و آخرت , برای شما از خداوند متعال آرزو دارم ....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد