نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

آخرین روزهای شهریور

1393/6/23 9:51
نویسنده : مامان تو
1,283 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولو

سلام به تو که اگه هزار هزار سال بگذره باز من مادر توام تو مادر من ... من دختر توام تو دختر من ... سلام به هجده ماهگیت ... به روزهایی که کشف خونه، این سرزمین نامکشوف برای تو ، از قشنگ ترین سرگرمی هاست ... روز و شبت بخیر .

مادرِ تو ... مادرِ تو این روزها خیلی سرش شلوغ بود ... مثل همیشه ... درگیر با دنیای آدمها ... رفت و آمدها ... سرگرم با کتابها و مقاله ها ... مشغول با کارهای خونه ... اما ... همچنان به فکر تو ، شب و روز ، شب و روز ، شب و روز ...

تا یادم نرفته بگم یه خبر خوب دارم ...روز تولد یکی از آدمای خوب خدا بود (تولد امام رضا" ع ")که ما فهمیدیم یه نی نی کوچولوی دیگه خدا توی دل مامانی گذاشته ... وقتی همه خواب بودیم ... وقتی تو در آغوش من در آرامش بودی ... و خدارو شکر ... من تو و نی نی کوچولو رو دوست دارم... پدرت هم. یادم افتادم خبر بارداری تو رو هم نیمه ی شعبان بودم که فهمیدم. و اینها همش خوبه ... خوبه که شما با هم بزرگ میشید و اگه مامانی به خاطر درساش مجبور باشه نیمی از هفته خونه نباشه شما هوای همدیگه رو دارید ... دیگه خیالم از همه بابت راحته ... راستی تو که از ما به خدا نزدیک تری ، بوسه مارو به نی نی کوچولو برسون ... دستهاشو بگیر و به سمت ما بیار ... نیک آفرین ... دخترم ...

http://dokhtaraneha.niniweblog.com/

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان سها و نی نی کوچولو
23 شهریور 93 21:52
وای چقد عالی ... چقد خوشحال شدم که یکی مث خودم هست ... تو این دنیایی که همه به فکر تک فرزندی ان ... دوست خوبم به ما سر بزن البته می ذونم وقت نداری ولی گاهی نگاهی نیک آفرین نیکت را ببوس
سایروز
27 شهریور 93 12:38
http://www.androidlux.com/19144/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%88-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D9%86%DA%A9%D8%AA%D9%87-%D9%87.html برنامه بارداری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد