نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

شعر امشب

1391/7/23 23:37
نویسنده : مامان تو
880 بازدید
اشتراک گذاری

 

                                                      

سلام دختر کوچولو 

امشب همین جور یهویی یاد یه شعر از بچگی هام افتادم ... دلم خواست برات بخونم ... وقتی خوندم  دلم خواست برات بنویسم ... وقتی نوشتم دلم خواست بهت بگم چقدر مشتاقم که بهت چیزهای جدید یاد بدم . 

آخ که چه کارهایی هست که می خوام برای تو انجام بدم ... 

آخ که چه حرفایی که با تو ندارم 

 

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده 

تو رختخواب مخمل آبی خوابیده 

یه روز مامان رفته بازار اونو خریده 

قشنگ تر از عروسکم هیچکس ندیده                                  

عروسک من چشماتو وا کن 

وقتی که شب شد اونوقت لالا کن 

بیا بریم توی حیاط با من بازی کن 

 توپ بازی  و شن بازی و طناب بازی کن 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد