نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

زندگی

1392/4/25 11:23
نویسنده : مامان تو
432 بازدید
اشتراک گذاری

 http://dokhtaraneha.niniweblog.com/

سلام دختر کوچولو 

سلام دختر نازم که همیشه روی لبهات خنده نشسته . خدا نکنه زندگی غم توی دلت بندازه ، خدا نکنه ناراحت بشی و دلت بگیره و یه موقعی که مامانت خبر نداره ، برا خودت گریه کنی . گریه کنی و بخواهی آروم آروم  معنای زندگی رو بفهمی . زندگی خیلی پر معناست نیک آفرینم . زندگی خیلی عجیبه ... زندگی یعنی همین لحظه که من مادر توام ... زندگی یعنی همون لحظه ی اولی که صداتو شنیدم که بعد از چند تا سرفه ی آروم از دل من بیرون اومدی ... زندگی یعنی صدای تو که این روزها انگار آوازی رو به زبون آسمونی برای خودت زمزمه می کنی ! 

زندگی معناهای زیادی داره دختر کوچولو 

سالها پیش مدام به معنای زندگی فکر میکردم ولی بلاخره تصمیم گرفتم دیگه فکر تفسیر زندگی رو کنار بزارم و به فکر هستی باشم. به فکر لحظه ای که در اون هستم .به فکر روزهای زیبایی که در پیش دارم . .... ولی از تو چه پنهون هنوز گاه گاهی که دلم مثل روز اولی که از بهشت بیرون اومدم ، میگیره، به زندگی قکر میکنم. 

این روزها تو  خیلی چیزهارو می فهمی و راز دنیا انگار در نگاه توست ، در نگاه تو باشه یا نباشه (راز دنیا رو میگم ) ولی مطمئنم که رازهای من در نگاه تو پنهان شده ... رازها و روزهای من ...  چه روزهایی که بی تو گذشت ، چی روزهایی که با تو در پیش رو دارم ... ای خدا ...ای خدا ... ای خدا

ممنون که منو فرشته ی نگهبان این دختر کوچولو کردی ... 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان محمدصدرا
25 تیر 92 14:36
خانمی خیلی زیبا می نویسی.
و اما دختر گلت هزاران بار زیباتر از همه نوشته هات. امیدوارم خدا اونو از چشم بد حفظ کنه و سال های سال در کنار هم خوب و خوش و خرم زندگی کنید.
خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنی. نی نی من دو ماه از دختر گلت بزرگ تره
http://mos.niniweblog.com


مامان آرشين
25 تیر 92 22:49
فرشته ي نگهبان!


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد