نیک آفریننیک آفرین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

دخترانه ها

اولین فصل زندگی تو

1392/3/17 17:14
نویسنده : مامان تو
506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کوچولو 

شب و روزت بخیر .  میخواستم چیز دیگه ای بگم ولی زودتر از اون می نویسم تا تو بعدها بخونی که تو سه ماهه شدی و الان یک فصل از زندگی تو گذشت ... فصل بهار رو دیدی ... هوای خوب ، گلهای زیبا ، درختا ، گنجشکها ... آدمها با لباس های رنگ شاد ... ساحل دریا ... و هزار چیز زیبای دیگه رو ... چقدر خوب که فقط زیبایی ها رو دیدی ... آره دخترم ، دنیا جای زیباییه ... و تو باید یاد بگیری همیشه همه چیز رو زیبا ببینی ... هرچند که زشتی های دنیا هم کم نیست . 

سهراب سپهری یه شاعریه که همه چیز رو لطیف و زیبا میدید . سهراب میگه " قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه ی اشکال ..." 

امروز می خواستم برای تو درد و دل کنم چون مثل همیشه ، برای تو نوشتن خوبه ... ولی وقتی صبح آفتاب به اتاقمون سرک کشید فهمیدم  دلتنگی های من با کوچکترین دلخوشی ها تمام خواهد شد ... حتی با تابیدن نور صبحگاهی خورشیدی که شب گذشته از نبودنش دلتنگ شده بودم . و زندگی یعنی همین !

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرشين
21 خرداد 92 9:17
هميشه همينطور بوده و خواهد بود ... چون اگر دلخوشي ها نبودن اميد به زندگي هم نبود در اينصورت ما تو اين دنيا دووم نمي ياورديم!


فیروزه
29 خرداد 92 20:51
وای من وقتی نوشته هاتونو خوندم گریه کردم حتما خیلی زیباست یکی تو وجودت باشه
خیلی دوس دارم مادر بشم وقتی منم مادر شدم واسه نینی مینویسم

مادر خوبی هستین و امیدوارم کنار خانوادت همیشه شاد زندگی کنین


سحر
19 مهر 92 21:17
خیلی وبلاگ قشنگی داره دست مامانش درد نکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دخترانه ها می باشد